4/29/2011

DE VORBĂ CU MIHAI EMINESCU…




LECTURĂ PENTRU SUFLETUL MEU...

Participanţi: elevi din clasa a X-a matematică-informatică, prof. Ţaranu Oana
Invitat: prof. consilier educativ Savin Oltea
Data: 19 ianuarie

Sătui de activităţi în care Eminescu este omagiat, fără a fi,de multe ori, mai întâi citit, activitatea noastră s-a vrut a fi una fără fast, o întâlnire „de suflet” între prieteni, elevi şi profesori deopotrivă, iubitori de poezie, de frumos.
Într-un cadru aparte,cabinetul de religie, am citit creaţii inedite, texte care nu apar în manuale, în cărţi de comentarii, dar care de fiecare dată atentează la confortul cititorului. Totodată am stat de vorbă şi cu cei care l-au cunoscut, nemijlocit, nu doar pe poetul, ci şi pe omul - „Omul Frumos”- Eminescu.
În finalul activităţii am făcut un scurt, dar necesar exerciţiu de imaginaţie şi am încercat să ne închipuim ce am fi pierdut dacă nu am fi primit acest mare dar numit Eminescu.
Nu putem trece cu vederea prezenţa şi mai ales implicarea d-nei prof. Savin Oltea, cea care a dovedit că într-o lume din ce în ce mai schiloadă sufleteşte mai există oameni care ştiu să dăruiască şi să se dăruiască. În concluzie, o zi a Bucuriei ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrieţi textul dumneavoastră aici

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.